Hareketin Örgütlenmesi İçin Pratik Bir Öneri - Tüm Forumların Dikkatine
Parklarda yapılan forumlarda örgütlenmek ihtiyacı dile getiriliyor. Ne var ki bunun nasıl olabileceği üzerine somut bir öneri görülmüyor. Aşağıdaki öneriyi, 11 Haziran'da başka bazı önerilerin yanı sıra yapmış ve Bloğumuzda yayınlamıştık. ( http://blog.radikal.com.tr/Sayfa/ozgurluk-direnisinde-kader-haftasi-ve-oneriler-24907 ve http://demirden-kapilar.blogspot.com/2013/06/ozgurluk-direnisinde-kader-haftas-ve.html ) Birçok paylaşım ve destek olduysa da genel bir yayılma ve duyulma imkanı bulamadı. Aynı öneriyi ertesi gün, " Bir resmi okumak: Gençlerin ayaklarıyla oy verdikleri program " başlıklı yazıda tekrar yaptık ve arada Çapul TV'ye çıkıp orada bir kez daha tekrarladık. Ancak o hareketli günlerde duyulma ve tartışılma olanağı bulunamadı. Buraya öneriyi o zamanki ifade ediliş biçimiyle tekrar koyuyorum: "Hem koordinasyonu sağlamak hem de görüşmecileri ve programı belirlemek üzere derhal en demokratik bir şekilde, her türlü kontrole açık bir ...